O alimentație sănătoasă pentru un păr sănătos - Natur House

O alimentație sănătoasă pentru un păr sănătos

Un păr sănătos și arătos îți schimbă starea de spirit în bine, îți pune în evidență trăsăturile și se asortează perfect la orice ținută. Învață cum să te alimentezi corespunzător pentru a-ți îngriji părul și bucură-te de o coafură perfectă fără prea mult efort de fiecare dată.

  1. Tofu și soia 

 Proteinele sunt vitale pentru un păr sănătos, iar boabele de soia și brânza tofu sunt un aliat de nădejde în acest sens. Brânza tofu este o sursă sănătoasă de fier, care te poate ajuta să combați căderea părului, iar soia conține grăsimi sănătoase, necesare creșterii părului.

  • Leguminoase 

Fasolea, năutul și lintea conțin uleiuri naturale, care hidratează scalpul și acid folic, care ajută la creșterea părului.

  • Coriandru 

Coriandrului i se mai spune și „pătrunjel chinezesc” – este un condiment extrem de eficient împotriva căderii părului și subțierii firelor. Această rudă a pătrunjelului contribuie la eliminarea metalelor toxice din organism, metale care împiedică transportul nutrienților către scalp și afectează părul.

  • Sparanghel 

Sparanghelul conține mult acid folic, care ajută corpul să absoarbă mai multe proteine și contribuie la creșterea mai rapidă a firelor de păr. În plus, este bogat în vitaminele A, C și E, în fibre și în fier, stimulând producția la nivel capilar.

  • Semințe de in

Consumând mai des semințe de in, îți mărești aportul de fier, dar și de acizi grași esențiali Omega-3, care sprijină sănătatea scalpului și încurajează creșterea noilor fire.

  • Fulgi de ovăz 

Ovăzul este extrem de benefic atunci când vine vorba despre menținerea culorii naturale a părului tău. Fulgii de ovăz contribuie la crearea melaninei și pot preveni căderea părului. Pe de altă parte, ovăzul conține minerale care contribuie la creșterea podoabei tale capilare.

  • Fructe uscate

Fructele uscate nu sunt doar o alternativă mai sănătoasă la deserturile din comerț: pe lângă gustul dulce, sunt bogate în nutrienți care ajută firul de păr. Alege merișoare, caise, smochine, prune, stafide, goji și curmale uscate, pentru a te bucura de aportul de fier, sulf, biotina, Vitamina E și inositol pe care ți-l vor aduce; astfel, foliculii părului tău vor fi sănătoși, părul îți va crește mai ușor, iar circulația la nivelul scalpului va fi optimă.

Datorită extractului de afine, Reactive reușește să reducă permeabilitatea capilară și să întărească țesuturile conjunctive, care susțin vasele de sânge și îmbunătățesc elasticitatea și tonusul.

Arată-i părului tău puțină dragoste și vei vedea cum veți începe să vă împrieteniți din nou. Testează diverse metode de îngrijire și diverse coafuri, dar ai mereu grijă la alimentație. Numai așa vei afla ce ți se potrivește cel mai bine și vei redescoperi frumusețea părului tău.

Lasa un comentariu