Top 10 produse pentru sănătatea plămânilor

Top 10 produse pentru sănătatea plămânilor

Amintește-ți când a fost ultima oară când ai mulțumit pentru apa pe care o bei sau pentru aerul pe care-l respiri. Sunt lucruri elementare pe care sigur nu le bagi în seamă, dar care poate alții nu le au. Da, aerul pe care-l respiri este foarte important. O persoană respiră de-a lungul zilei de 20.000 de ori, cu ajutorul plămânilor, 24 de ore din 24. De asemenea, respirația aerului este mai dificilă pentru bolnavii de astm, bronșită, pneumonie sau care au diferite alergii respiratorii. Așadar, sănătatea plămânilor tăi este foarte importantă. Putem să ne protejăm plămânii printr-un stil de viață sănătos, evitarea fumatului, exercițiul fizic dar și o alimentație sănătoasă. Iată o listă a celor mai importante alimente benefice sănătății plămânilor.

Laptele de capră
Laptele de capră este des folosit în tratarea bolilor respiratorii și nu numai. De obicei se face o cură între 14 și 90 de zile. Acesta întărește imunitatea, combate depresia, sterilitatea, previne degenerarea oaselor, reglează hormonii și poate chiar stagna cancerul în faze incipiente. Prin compoziția lui, laptele de capă este mai apropiat de laptele de mamă, fiind foarte bun pentru copii și de asemenea, poate fi tolerat de cei cu intoleranță la lactoză.

Apa
Binenteles că apa este un element esențial în sănătatea plămânilor. Când ne naștem, corpul uman conține 75% apă. Organele noastre conțin apă în proporție de 65% – 85%, îndeosebi plămânii, creierul, inima și rinichii. Apa curăță organismul de toxine, așadar, este recomandat consumul a 6-10 pahare cu apă pe zi.

Alimente bogate în Omega 3
Cercetările arată că alimentele bogate în Omega 3 au un efect benefic asupra astmului. Alimentele bogate în Omega 3 sunt peștele oceanic (somon, ton, cod, macrou), semințele de in și nucile. Este suficient să adăugăm în alimentația noastră peștele de două ori pe săptămână.

Usturoiul
Pentru infecțiile respiratorii, usturoiul este un aliment foarte recomandat datorită proprietățiilor antiinflamatoare. Usturoiul poate, de asemenea,  să amelioreze astmul.

Ghimbirul
Acest aliment minune are de asemenea proprietăți antiinflamatoare și protejează plămânii de efectele poluării. Se poate bea ceai de ghimbir cu miere și lămâie, pentru îmbunătățirea respirației și eliminarea toxinelor din tractul respirator. Se poate face, de asemenea, o baie în care se pune praf de ghimbir. Veți inhala aburul, iar ghimbirul va ajuta la purificarea plămânilor.

Merele
Cu toții am auzit de expresia “Un măr pe zi ține doctorul departe de casă”. Vitaminele din mere previn dezvoltarea afecțiunilor pulmonare.

Alimentele care conțin acid folic
Legumele verzi precum spanacul, fasolea verde, varza, sparanghelul, dar și sfecla roșie, conțin o sursă importantă de acid folic. Acestea pot lupta împotriva procesului degenerativ pulmonar prevenind, de asemenea, apariția tumorilor. Așadar, încercați să le introduceți în alimentația voastră de zi cu zi.

Alimentele care conțin antioxidanți
Cei bolnavi de boli pulmonare au lipsă de antioxidanți. Alimentele bogate în antioxidanți sunt fructele de pădure, cireșele, verdețurile, varza, varza de Bruxelles, broccoli, roșiile, ardeii. Antioxidanții ajută la eliminarea toxinelor, inclusiv a celor de la nivelul plămânilor.

Alimente bogate în vitamina A
Morcovii și dovleacul asigură o sursă  importantă de vitamina A și ajută la prevenirea astmului. De asemenea, ele pot preveni riscul dezvoltării cancerului pulmonar.

Plantele medicinale în prepararea ceaiului
Aici putem enumera ceaiul verde, ceaiul de lumânărică, plămânărică (mierea ursului), rozmarinul, lobelia. Ceaiul de lumânărică facilitează expectorația, rozmarinul eliberează bronhiile și curăță mucusul, iar plămânărica calmează tusea și răgușeala și este un bun expectorant. Lobelia este un leac folosit de secole, este un bun expectorant, ajută la deschiderea căilor respiratorii și ajută respirația profundă. Ceaiul verde luptă împotriva cancerului la plămâni.

Așadar, ai grijă de sănătatea plămânilor tăi, respectând principiile alimentației sănătoase. Ține cont de sfaturile noastre și nu uita că în centrele Natur House, găsești tot sprijinul de care ai nevoie, prin intermediul specialiștilor în nutriție.

Lasa un comentariu