Gustoase și sănătoase - ce trebuie să știi despre sucurile naturale - Natur House

Gustoase și sănătoase – ce trebuie să știi despre sucurile naturale

Localuri cu sucuri naturale apar peste tot și asta din motive întemeiate! Consumul de sucuri proaspete poate detoxifica corpul, poate ajuta la crearea unui organism mai alcalin și poate da un impuls de energie și o minte mai limpede.

 

Sucul natural este o tactică utilizată de tot mai mulți oameni pentru a slăbi rapid, pentru a obține o nutriție adecvată și pentru a contribui la adoptarea unor stiluri de viață sănătoase.

 

Care sunt avantajele sucurilor naturale pentru sănătate?

 

Prin consumul de sucuri proaspăt preparate, corpul tău poate absorbi o cantitate semnificativă de macro și micronutrienți. Sucurile naturale pot stimula sistemul imunitar, te pot ajuta să elimini toxinele din corp, te ajută la digestie și te ajută să pierzi în greutate. Sucurile proaspete îți pot oferi o explozie de energie și o minte mai limpede.

 

Ce fructe și legume să utilizezi pentru sucuri?

 

Unele dintre cele mai populare legume sunt morcovii, castraveții, țelina, varza, spanacul, sfecla și salata verde. Cele mai populare fructe de utilizat în stoarcere sunt lămâile, portocalele, merele și limetele. Alte adiții ar fi ghimbirul proaspăt, pătrunjelul, chlorella și turmericul.

 

 

Care sunt avantajele fructelor și legumelor dintr-un suc natural pentru sănătate?

 

  • Varza Kale – extrem de scăzută în calorii, puternic antioxidant cu proprietăți antiinflamatorii și utilă pentru artrită și boli autoimune.
  • Spanacul – frumusețea spanacului constă în cât de ușor este de a masca gustul. Este plin de vitamine, minerale și fibre , numai bune pentru  un plus de  energie. 
  • Castravetele – deoarece conține 95% apă, este un detoxifiant incredibil și ajută la funcționarea ficatului și a rinichilor.
  • Lămâia – unul dintre cele mai importante ingrediente de ținut în bucătăria ta, deoarece este un agent de curățare extrem de eficient și elimină amărăciunea verdețurilor.
  • Morcovii – cunoscuți pentru că sunt o sursă bună de beta-caroten, fibre, vitamina K și potasiu. Morcovii au fost corelați cu scăderea nivelului de colesterol și îmbunătățirea sănătății ochilor.
  • Țelina – săracă în calorii, deoarece este în mare parte apă. Este un aliment cu conținut scăzut de glicemie și o sursă bună de fibre dietetice, vitamina A, vitamina C și vitamina K.
  • Sfecla – conține substanțe nutritive care pot ajuta la scăderea tensiunii arteriale, la combaterea inflamațiilor și la susținerea detoxifierii organismului.
  • Merele – „un măr pe zi ține doctorul la distanță” este o zicală faimoasă din motive întemeiate. Merele ajută la combaterea inflamațiilor și la menținerea sănătății inimii.
  • Portocala – susținătoare a sistemului imunitar, deoarece are un conținut ridicat de vitamina C și un conținut scăzut de calorii.
  • Curcuma – proprietăți antiinflamatoare și anti-oxidante.
  • Ghimbirul – ajută la digestie și susține sistemul imunitar.

 

Combinații delicioase și nutritive de fructe și legume pentru sucuri naturale

 

Bea-ți verdețurile: spanac, castravete, țelină, lămâie, ghimbir și măr (opțional: patrunjel)

Detoxifiantul: sfeclă, morcovi, lămâie, ghimbir, măr

Viziunea: morcovi, portocale, ghimbir (opțional: curcuma)

Elixirul fresh: mere, morcovi și pătrunjel 

 

Încearcă și tu cât mai multe rețete de sucuri naturale și vei observa efectele pozitive ale fructelor și legumelor asupra funcțiilor vitale din organismul tău.

Lasa un comentariu